Víkednové kino

O víkendu jsem navštívil filmové představení. S Rohlíkama, což je ten můj již zmíněný oddíl teenagerů. Týden před tím předcházelo „zuřivé“ hlasování, který ze tří filmů to bude. Já se přikláněl k „Univerzální uklízečce“, ale byl jsem s G4 trapně osamělý. Dalšími kandidáty byly filmy „Underworld“ a „Karcoolka“. Hlasovali všichni. Jak se ukázalo, nikdo netoužil vidět Rowana Atkinsona. „Underworld“ skončil na hezkém druhém místě a na plné čáře zvítězila „Karcoolka“. Bohužel. Něco tak infantilního jsem už dlouho neviděl. A to se sám za infantilního člověka považuji. Jenže všeho moc škodí a osobně už Karkulku nikdy nikomu vyprávět nebudu. Samotná myšlenka toho filmu nebyla až tak tristní. Detektivka o vyšetřování krádeží cukrářských receptů… to bych dokázal překousnout. Čtyři navzájem propletené příběhy, dokonale do sebe zapadající, to by mě dokonce dokázalo i zaujmout… to by ovšem nesměli hrát počítačově animovaní plyšáci a obdobu Hercula Poirota by nesměla hrát ta ohyzdná žába! Vůbec by mi nevadilo, že samotná Karkulka byla představená jako adolescentní technosmažka s červenou pláštěnkou a její babička byla přímo vzor originality, vzhledem ke svému dvojímu životu, ale ti přiblblí plyšáci!!! Jo, já vím, byla to pohádka. Ale i tak… ti plyšoví animáci… to byl smutný příběh… 😦
Nejsvětlejší na celé sobotě bylo snad jen to, že jsem po dlouhé době viděl svoje Rohlíky v tak velkém počtu, že jsem tomu zpočátku ani nechtěl věřit. A taky účast nové členky, mojí milé Ki. Sice je jen Rohlík-čekatel, ale myslím, že to byl dobrý kauf…
Rohlíčci… děkuji vám. 🙂

One comment on “Víkednové kino

Zanechat Odpověď

