Tomášek, part two

Jsem už druhý týden marod. Trávím čas v domě rodičů a semtam se věnuji iBooku, popř. Tomáškovi, protože se mu to líbí. Zrovna včera jsme se byli projít ke kolejím. Tomášek miluje mašinky a tramvaje a vůbec má kladný vztah ke kolejím (což jsem usoudil z toho, že celou cestu zpět šel po dávno nepoužívaných kolejích, co po nich kdysi jezdila dvanáctka a za nic na světě nechtěl odbočit na Chalupníkovu ulici). Kladl jednu nožku před druhou, semtam mu sklouzla bota do prohlubně v koleji a pomalu captal vpřed. To mi vyhovovalo, protože napadám na jednu nohu a asi bych mu nestačil. Mávali jsme několika tramvajím a měli jsme tichého společníka v G4, který se odhodlal dělat nám bodyguarda. Takže si představte medvěda, skřeta s kulhavkou a drobečka, sunoucí se pomalu po kolejích jak mávají tramvajím…. báječné, že? Ale náhodou se mi to líbilo. Asi si to ještě zopakuji dokud tady bydlím.
Modelová situace: drobeček si hoví v prababiččině náručí, stojí za otevřenými dveřmi a když přijde maminka se slovy: "Tak co? Jdeme se koupat?" drobeček chytne dveře, vesele zažbleptá: "zavžeme?" a nic netušící mamince postaví přímo před nosem překážku v podobě dveří s nalepeným zrcadlem. V tu chvíli by se nezasmál jedině snad Buster Keaton, a tím bych si taky nebyl jistý…
On drobeček vůbec dokáže vzbudit jemného a pozorného člověka snad z každého, kdo se potuluje kolem.
Bratr včera potřeboval, abych Kokiho na pár hodin pohlídal, protože musel opravovat písemky a babička stejně tak, čili jsem přijal poloviční úvazek babysittera a jal se svého synovečka opečovávat jaksi primárně, tedy nikoli jako vedlejší produkt jiné činnosti.
Posadil jsem drobečka na okno (zavřené, nebojte…) a koukali se ven, což drobeček shledával velmi zábavným. Ovšem nikoli tak zábavným jako fakt, že pokaždé, když jsem se napil horké kávy, řekl jsem auvajs. Rozesmál se a pak celé odpoledne, když jsem řekl: "Napijeme se" okamžitě řekl "auvajs".
Mno… víc toho nenapíšu… Chystám povídání o Ostravě, ale ještě si počkáte…

One comment on “Tomášek, part two

Zanechat Odpověď

