Mise

Den první

20. května 2006 proběhla v Ostravě další mise našeho Star Trek klubu. Ano, ano… jsem členem Star Trek klubu, co se divíte? Přečtěte si tohle a pochopíte.

Poslední mise byla svým způsobem speciální… Jednak proto, že se jednalo o první oficiální setkání spojeného klubu UKPB-Dominion, ale v první řadě proto, že pozvání na naše setkání přijaly takové celebrity ST scény u nás, jako Hypo a Margh. Nesmím zapomenout ještě na mého spolubosse Johansona a jeho přítelkyni a nakonec ještě Arwetha a Beku. No, a samozřejmě ještě ostatní členové bývalého Dominionu. VK a jeho sympatická dcera, DM, Věrka, Crusher, MJ a moje maličkost. Ale pěkně popořádku.

Mise, jak říkáme našim setkáním, měla začít v 16.00. Vzhledem k faktu, že jsem v té době užíval dočasného azylu v domě svých rodičů (neboť nemoc), byla poněkud ztížená příprava. Naštěstí nejdůležitější věci (DVDčka a iBook) jsem měl po ruce a tak jsem se nemusel šplhat do svého bytu ve třetím patře (Sice jsem se k němu nakonec vypravit musel, ale to už si Crusher tu deku, kterou nakonec nepoužil, donesl sám). Kolem 14.00 dorazil k domu VK s dcerou a svým zlatým Seatem. Naložili jsme iBook, foťák, DVDčka, stativ a mě a mohli jsme vyjet k DDM, kde se to všechno mělo odehrát. Příprava nezabrala moc času. Pomohl s ní i DM se svým NB FSC, na kterém si rovnou začal vypalovat DVD. Někdy mám pocit, že nákupem toho notebooku získal DM bratra…:-)
Ještě jsem vyřešil několik záležitostí s členy Rohlíků (smlouvy na tábor, etc.) a už se začali sjíždět další účastníci. Lana s Lamou a Matlikem v Cruherově schade, Věrka s nezbytnou knihou (co kdyby se nudila, že?), a jako poslední Hypo, Margh, Johanson, Daniela a MJ. Byli jsme tedy kompletní a mohlo se začít.
Pozoroval jsem je všechny a najednou jsem si uvědomil, že budu muset veřejně mluvit. V té chvíli by se ve mně krve nedořezal. Nejsem zvyklý veřejně vystupovat, mívám trému jako HOVADO. Když jsem kdysi soutěžně recitoval, vyřešil jsem to tak, že jsem si v hledišti vybral nějaký známý ksicht a pak jsem to jakoby říkal jen jemu. Tady sice bylo známých ksichtů víc, ale vyberte si nějaký, když se na vás neustále kření a rozesmívá vás. Zkusil jsem Lanu a Crushera… no… a nakonec jsem mluvil raději ke stěnám a skříním. Někteří mi sice tvrdili, že na mě žádná tréma nebyla vidět, ale já jim nevěřím.

První na programu bylo uvítání, a jak jste si mohli přečíst výš, bylo koho vítat. Posléze jsme řešili, kdo bude spát na Festivalu Fantazie s Johansonem ve třídě… smysluplná debata. Johanson se pak ujal slova a Davidova notebooku a pustil nám představení nějaké karetní hry. Nejsa příznivce karbanických pokušení, nebyl jsem schopen zapamatovat si její název. Ale měl na těch kartičkách vopravdu hezký vobrázky, to zasejc jó. Z karet hladce přešel na promítání fotografií z návštěvy nějakého Star Trekového herce, co jich teď hustě jezdí do Prahy na besedy… 🙂 To si dělám srandu… Samozřejmě jsem vděčný CZ Kontinuu za jejich snahu, která už do Prahy přivedla několik milých hostů. A nemyslím to nijak ironicky, vzhledem k tomu, jaký mám jinak k pražákům vztah. I mezi nimi jsou světlé výjimky, za které jsem ochoten strčit ruku do ohně. (v azbestovém hadru…)
Pak přišel na řadu test, který měl prověřit znalosti a schopnosti logického uvažování přítomných trekkies. Během onoho testu dorazili dva karetní hráči a krátce po jeho skončení se Hypo, Margh, Crusher, MJ, Arweth, Beka a ti dva, co si nedokážu vzpomenout, jak se jmenovali, přesunuli do vedlejší místnosti, aby podkouřili své karbanické vášni.
Společně s Johansonem jsme následně opravili testy… bylo to tristní. Uznávám, že jednu otázku jsem špatně zadal, ale odpovědi, které jsme viděli, mě i Johansona velmi "obohatili". Vyhrál to Johanson a Lama. Takže jsem toho marcipánového tučňáka, coby cenu pro vítěze, musel přeříznout.
Pak odešli Lana s Lamou a Matlikem (Crusher byl tak hodný a odvezl je až domů) a oficiální program mise tím skončil. Následovaly karetní orgie jedné části přítomných a videoorgie té druhé části. Německá parodie na Star Trek, pár dílů seriálového ST, etc. Kolem jedenácté karbanická parta zbaběle prchla do Crusherova nového bytu a Arweth s Bekou odešli domů. Osaměl jsem s Johansonem a Danielou a posléze zažil luxus přenocování ve třídě. Johanson a Daniela ve druhé.

Den druhý:

Sraz byl domluvený na deset hodin dopoledne. Na Prokešáku u radnice. Napadla mě škodolibá myšlenka, že deset hodin ráno je pro borce Crusherova kalibru příliš drsná divočina, a nemýlil jsem se! Velká ručička na radničních hodinách už téměř lízala devítku, když dorazili všichni dočasní obyvatelé jeho nového bytu…. Ale to nevadilo… bylo příjemné posedět na náměstí u Ikara a pokecat s Arwethem, Bekou, Johansonem a Danielou. Člověk kolem nich kolikrát třeba projde na ulici a přitom si vůbec nevšimne, jací jsou to sympaťáci. Díky bohu za Star Trek, že mi je umožnil poznat. Čímž vlastně byla naplněna myšlenka zakládání podobných klubů, že? Vlezli jsme do vstupního sálu Nové radnice, kde nás zaujaly vystavené modely potencionální výstavby na Karolině. Mám pocit, že jsem nebyl sám, kdo hlasoval.. a dokonce pro stejný návrh.
Na věži foukalo a dalo se pěkně koukat dolů. Fotil jsem skrz oka toho pletiva, co nám brání skákat z ochozu věže (nechápu, proč to lidi dělají… vždyť to musí dost bolet, když skočí nešikovně a omlátí se o střechy…), ale nebylo to ono.
Z radnice jsme všichni odjeli do Petřkovic, do Hornického muzea, kteroužto oblast jsem, ke svému úžasu, objevil teprve nedávno a shledal ji nanejvýš uspokojující. Expozici báňského záchranářství jsme absolvovali ještě dohromady, ale fárat jsme nechali jen naše hosty + MJ. Já a Crusher jsme dali přednost hrachovce v místní harendě u Barborky a posezení pod košatými korunami stromů. Měl jsem docela pocit, že prohlídka rádoby důlních chodeb udělala na naše přátele dojem. Což mě potěšilo. Nicméně den se pomalu chýlil ke konci a po vydatné „téměř“ večeři v místním tenisovém klubu naše dlouhá mise skončila.
Musím se přiznat, že po dlouhé době to bylo opravdu nejlepší setkání členů UPKB-Dominionu. Zároveň si dovolím vyjádřit přesvědčení, že jsem nebyl sám, komu se to líbilo. Napište, prosím, do komentářů, ti, kteří jste tam byli a náhodou tohle čtete, svůj názor na misi a její neformální program.

PS: Dočkala ses, milá Lano… A fotit tě nepřestanu. Jsi pro mě totiž nevyčerpatelnou inspirací. Mimochodem… co pirožky, chutnaly?

PPS: Fotogalerie

8 comments on “Mise

  1. Mise tohoto kalibru bude potreba poradat casteji 🙂
    Timto zvu vsechny na Festival Fantazie kde bude Paolo opet koukat do neciho ksichtu behem sve prednasky 😀
    Pozor, Crusher na deseti hodinach ……… 😀

  2. Já tam byl …
    Ano, byla to opět jednou skvělá mise se skvělou účastí, jenom škoda, že jsem se svou dcerou musel odjet svým zlatým Seatem už v sobotu v noci domů, protože dcera DK měla ráno jízdy v autoškole. Čtu tady, že i v neděli to stálo za to. Jinak – mně ty hry taky moc neberou, ale někdy je zajímavé pozorovat hráče v akci.
    Doufám, že brzy po prázdninách si dáme repete. A jinak se brzy skoro všichni sejdeme v Chotěboři.
    VK

  3. Mise byla samosebou úžasná, a účast mě překvapila, tolik lidí a všichni koukají na hobita co do nich hučí a pak nám chce namluvit, že byl nervózní, když očividně nebyl. 😉 Určitě zopakovat! Do Chotěboře se nedostanu, mou nejbližší akcí takového kalibru je KoprCon v listopadu, ale mise musí být určitě dřív!!!

    PS: Pawle, pirožky chutnaly!!!

  4. Kuk, Samozřejmě že to byla nejlepší akce UPKB Dominionu 🙂 CO se UPKB týče tak lepší ještě nebyla 😀 Fandím nám všem a doufám, že se v hojném počtu zase brzo setkáme. Teď teda na FF A později jinde 🙂

  5. Ahojky,

    dekuji vsem za nezapomenutelny vikend, atmosfera bezva, hlad nebyl, pocasi pralo, ubytovani na urovni a cesta tam i zpet bez chybicky.

    Co vic si prat? Snad jen, ze to budu zazivat aspon kazdeho ctvrt roku 🙂

    Papa,
    Hanka.

Zanechat Odpověď

