Nový blog

Nějakou dobu jsem přemýšlel jestli to nemám vrazit sem. Dokonce jsem měl i vymyšlený název kategorie. "Jablko" se měla jmenovat. Asi už víte kam mířím. No, ano, chtěl jsem tady na svém blogu občas napsat něco o svých oblíbených počítačích, neboť i tak zdánlivě neosobní věc, kterou počítač je, si lze oblíbit. Obzvláště jedná-li se o nějaký kompík z rodiny Apple Computer. 🙂
Jenže nakonec jsem si uvědomil, že takové téma si spíš zaslouží vlastní blog. Navíc nejsem zrovna počítačový guru a mohlo by se stát, že si svými články ještě udělám ostudu. A proto jsem tady na WordPressu založil další blog.
Jestli vás zajímá co je Apple Computer, jeho historie a něco praktických zkušeností s jeho počítači, a nebude vám vadit můj naprosto neumělecký pohled na věc, můžete na něj mrknout a tam mi popř. napsat, jak se vám to líbí, a jestli s tím mám vůbec pokračovat.

One comment on “Nový blog

  1. připomínka!! alasak se o zvířátka stará sporadicky, jen když se vyskytne doma. dům o rozloze mnoha pokojů nezažil karla IV, ale nájezdníky pravidelně ano. jinak doufám, že se vám u nás dobře spalo. příště prosím vyplet aspoň jeden záhonek mrkvičky. papa mamča alasaka

Zanechat Odpověď

