Cesty do práce, část. 6

Hurá! Už nalajnovali Frýdeckou od Rudné k mostu u Alexandra. Sice kvůli tomu stále jezdí doprava v jedné půlce, což při dnešním provozu občas způsobí, že nelze přejít přes cestu v jednom kuse, ale uznejte, že zlepšení to je. Taky stále nefunguje zastávka "Králičí" ve směru do centra (což nechápu), ale co, vždyť kdo ji potřebuje? Předpokládám, že teď zavřou tu momentálně průjezdnou polovinu a dalšího čtvrt roku ji budou lajnovat. Nedivil bych se tomu. U nás je to normální.
Nedávno zavřeli polovinu Rudné jen kvůli tomu, že opravovali 70-ti cm (!) mostní spoj nad Ostravicí. Myslíte, že tam byli vidět nějací dělňasi? Nebyli, správně. Víc než 3/4 dne tam nikdo nebyl! A když jo, tak se opíral o lopatu. To trvalo měsíc… Klasika, ne?
V souvislosti s tou uzávěrou se chci s něčím přiznat. Dnes ráno, když jsem vystoupil nahoře na Rudné z busu č. 31 a přežil přechod rušné Frýdecké, šel jsem po té čerstvě nalajnované cestě do práce a užíval si to. Nebyl k tomu žádný důvod, klidně jsem mohl jít po chodníku. Ale mě se to na té prázdné silnici líbilo 🙂

 

Předevčírem ráno se na zastávce potácel divný pán. Docela "voněl" a nebyla to zrovna voda po holení od Gilette. Každého, kdo na té zastávce stál se ptal, jak se dostane do enháčka (Nová Huť, pro ne-Ostraváky). Ptal se i mě. Rád jsem mu řekl, že se tam dostane právě tím iBusem č. 31, který právě přijíždí, ale to jsem si naběhl! Sotva jsem nastoupil a sedl si na přední sedadlo, zaujal místo vedle mě a furt do mě cosi hučel. Moc jsem ho neposlouchal, iPod mi do uší pouštěl "Du Hast" od Rammstein, ale jeho verze Old Spice byla prostě všudypřítomná. Takže jsem vystoupil o dvě zastávky dřív, než normálně, v naději, že ten prodavač parfémů pojede dál. Naštěstí jel… a mě jela za 5 minut pětačtyřicítka. Hádejte kdo stál na zastávce dnes ráno a ptal se na cestu do enháčka? A má to co dělat s mým štěstím na podobný jedince? Docela se divím, protože už dlouho jsem v žádném MHD prostředku nenarazil na něco mimózního. Už nějakou dobu stojívávají ráno na rušných zastávkách kameloti rozdávající deník "Metro". Snažím se jim pokaždé vyhnout, protože "Metro" není zrovna můj favorizovaný denní tisk, jenže se to občas nepovede a oni mě vyhmátnou. Že si to teda od nich nemám brát? Jo, to mě taky už napadlo, ale když oni se ti kameloti tváří tak strašně nešťastně, když je někdo mine bez povšimnutí…
Prosím vás, berte si od nich ty noviny… aby nebyli smutní.

PS: mrkněte sem… je to zajímavý článek o Akupunktuře od mého kamaráda DM.

4 comments on “Cesty do práce, část. 6

  1. pekne …… trefne …… ze zivota …..

    ackoli nejezdim smer enhacko …. 🙂 …. stravil jsem dnes cestu do prace take v DPO … ovsem mel jsem spise stesti na spore odene slecny …. mozna to ma neco spolecneho s tim, ze bydlim v centru …. ? ….. 🙂

  2. je to dobrý…s tím Metrem mi připomínáš moji cestu do školy
    Napřed jedu 1 zastávku šalinou, protože ta 5 min cesta by mě asi zabila :-). Vždycky když vystupuju, tak mi ten potištenej papír nabízej a protože se už jistou dobu učím říkat ne, tak si to skoro každé ráno trénuju. Já prostě potištěnej papír každý ráno nepotřebuju…mám svůj…popsanej.

  3. Kdyby člověk potkával ožralce a jiná individua v MHD a na ulicích v nočních hodinách, tak si řekne, že je prostě večer a lidi si formátují HDD po dni stráveném v práci. Jenže paradoxně při noční cestě tramvají potkáte takového člověka málokdy, zatímco v odpoledních hodinách potkáte takových lidí docela dost. Opravdu nechápu ty lidské trosky, jak můžou být našrot už ve čtyři odpoledne. Nebo třeba kolem desáté dopoledne, co už jsem taky viděl.

Zanechat Odpověď

