Táborový zápisník 02

První dny:

No… a je to za námi. Bylo to… nevím jak to nazvat. Výraz, který by dokázal dnešní den nejlépe vystihnout mě prostě nenapadá. Myslím den odjezdu na tábor.
Ráno jsme vyrazili zpět do Ostravy a v tom vedru to bylo tristní. Před Třincem opravují most. Samozřejmě klasicky uzavřeli na půl roku hlavní tah na Slovensko a tím pádem se vytvořila fronta dlouhá cca 4 km a stání v ní bylo plné vzruchu a napětí.
Do Ostravy jsme dorazili téměř přesně v deset. Na DDM už na nás byli připraveni a naše akce „Kulový blesk“ mohla začít.
Nechal jsem G4 a Crushera, aby mi vybílili byt a nabrali zopár věcí, které jsem ve svém nadšení zapomněl. (Hlavně iPoda pro G4, aby mi neokupoval iBooka svým šíleným technem)
Já jsem mezitím na DDM začal balit, tisknout, nervovat se a vůbec podnikat všechny kroky vedoucí k úspěšnému zahájení tábora.
Převezli jsme materiál na parkoviště, kde bylo místo srazu a po asi půlhodině pobíhání, zapisování a shánění lidí jsme obsadili dvě obstarožní Karosy a vyrazili k Lomné. Jako… nevím jak vy, ale když jsem viděl, co nám Connex nadělil za šílenosti, v první chvíli jsem měl sto chutí poslat na jejich ústředí hodně sprostý dopis. Ty autobusy snad pamatovali ještě moje cesty do školy!
Naštěstí přesun do Lomné proběhl víceméně v poklidu a v horku a po dvou hodinách jsme konečně spatřili Polanu, která na nás již nedočkavě čekala.
První dva dny proběhly v ruchu typickém pro každý tábor. Za zmínku snad stojí jen kontrola z Krajské hygienické stanice, která ovšem proběhla naprosto hladce, a obě kontrolorky odjížděly spokojené a usměvavé.
Moje předsevzetí napsat tady pár slov o dění na našem táboře každý druhý den zatím dodržuji, ale obávám se, že to nebude mít dlouhého trvání.
Z tábora v Dolní Lomné zdraví: Pavel Pabjan, jr.

Pohoda

PS: Netušil jsem, že můj blog někdo čte, když většina mých čtenářů je se mnou na táboře… Mohl bych udělat malou statistiku? Napište mi prosím do komentářů, jestli se vám bude chtít, odkud jste a jak jste se na mou stránku dostali. Díky moc 🙂

6 comments on “Táborový zápisník 02

Zanechat Odpověď

