Táborový zápisník 03

Nejprve fotka našeho výhledu:

 

Vyhled
Tak nám poprvé pršelo. A mě se vybily baterky v mém milovaném Nikonu D50, což mimo jiné znamená, že výběr fotek bude silně omezen. Taky nám onemocněla jedna malá slečna. Angínou.
Tohle píšu tak trochu pod parou… ovšem nikoli „pod parou“ ve smyslu ožralý jako doga… má to znamenat, že jsem poněkud rozčilen. Občas mám pocit, že na nástupech mluvím do větru. Třikrát něco povím… s proměnlivou gradací naštvanosti, a když se podívám, zda to mělo nějaký efekt, je mi jasné, že to budu říkat počtvrté. To už zanechá své stopy i na klidnějších jedincích.
Máme momentálně na programu druhou etapu naší celotáborovky s názvem „Hledání hrdiny“. Dopoledne to absolvovaly tři oddíly a odpoledne zbytek (rovněž tři oddíly, kupodivu). Dopoledne to bylo fajn. Sice ty lamy z těch tří oddílů luštili dvě zakódované zprávy půl hodiny, ale byl to jejich čas, že… 🙂 Mě osobně se líbila ta část s vodou… ona totiž ta zpráva, která členy jednotlivých oddílů posílala za mnou, byla uvázaná v PET lahvi na šutru přesně uprostřed bazénu.
Teď sedím na ošetřovně a sedí tady se mnou dvě kopretinky a jeden kopretiňák z prvního oddílu, takže nesmím psát moc podrobností o dopoledním programu… bylo by pak totiž jasné, že se to neutají a odpolední část bude mnohem jednodušší. Pro ty zbývající oddíly.
Už jsme tady měli jeden návrat domů. Slečna, která onemocněla angínou, už asi leží ve svojí posteli doma a má se určitě lépe než týden na ošetřovně tady u nás.
Včera večer proběhla táborová Superstar. Těžko se mi o ní píše, protože jsem ji uváděl a tudíž nejsem příliš objektivní. Snad jen, že ji připravila naše ohnivá NK, která tak zúročila zkušenosti získané léty příprav Dnů Nato na Mošnovském letišti. Nicméně slečny brigádnice se o tom programu vyjádřily velmi pochvalně. Tentokrát ovšem nevím, zda nemyslely spíše vítěze, oslnivého RK, než celý večer.
Mimochodem… dnes se u nás v táboře objevily krávy. Skutečné, hnědé, bučící a rohaté kusy hovězího dobytka. Dost mě překvapilo, že je děti poznaly, protože je zřejmé, že naprostá většina z nich zná pouze fialovou krávu Milku.

 

kravy

S další krátkou zprávou se přihlásím pozítří. Do té doby nashledanou, P.

 

PS: Díky za podporu mého statistického průzkumu. Sice se vás ozvalo jen pár, ale to nevadí… Aspoň mám představu. Kacatko, Axiome a Alasaku, ještě jednou díky… 🙂

3 comments on “Táborový zápisník 03

Zanechat Odpověď

