Velký plán

Už se to rýsuje a tak jsem se odhodlal o tom napsat… Bude to velká akce. Co do rozsahu, doby i ceny… Sice to nebude tak bombastické jako moje cesta Evropou v roce 2003, ale bude to pro změnu mnou iniciovaná cesta a hlavně… bude to jeden z mých splněných snů.
Bude to expedice Gdaňsk Explorer 2006!*

Už jako malý prďola jsem četl knihu „Čtyři z tanku a pes“, kde jsem se dozvěděl o pevnosti Westerplatte v Gdaňsku a to podnítilo můj zájem. Stejně tak pár dalších indicií jako povídání lidí, kteří tam byli, relativní dostupnost a dostatek ke všemu odhodlaných osobností.
Takže se jednoho krásného dne sešla v klubu Parník sestava různorodých individuí a hrubý plán na dobytí Gdaňsku byl na světě. Myslím… první hrubý a víceméně jasný plán, protože na trase už dělám přes 14 dní. Přitom to je jen 640 kilometrů daleko. Zvolili jsme si název výpravy a přidělili jednotlivé funkce.
Proto mám nyní tu čest představit vám účastníky expedice Gdaňsk Explorer 2006:

photo-6.jpgJá: jsem samozvaným kapitánem a navigátorem expedice. Je v mé pravomoci oddávat jednotlivé členy posádky naší lodi „Crusher’s Schade“, mohu mučit černé pasažéry a mou hlavní povinností na palubě bude bdít nad vysokým standardem výkonu ostatních členů posádky. Budu zodpovědný za správný směr výpravy a mým důležitým úkolem bude vést palubní deník.

dsc_6689.jpgCrusher: hlavní kormidelník a důstojník pro dobrou náladu. Jeho hlavním úkolem bude naprosto neomylně vést naši loď divokými vodami mezi polskými skalisky. Vzhledem k jeho občanskému povolání bude moci naše expedice využít neochvějnou chladnou logiku, svéhlavost a drsnou cílevědomost, kteréžto vlastnosti jsou všem představitelům jeho profese vlastní (trhlý programátor).

dsc_4360.jpgAlasak: Alasakovi byla svěřena funkce strojníka a lodního lékaře, pro kteréžto má koneckonců nejlepší předpoklady. Alasak, jakožto třetí člen naší posádky zodpovídá za zadní sedadlo, strojovnu a zdraví posádky. Jeho hlavní úkol spočívá v rázném úderu, pokud něco selže a v přilepení čehokoli co upadne. Za tímto účelem bude vybaven perlíkem a lepící páskou na žraloky.

Posledním členem naší expedice (leč nikoli podle významu) je naše silná loď „Crusher’s Schade“, která byla vybrána na základě několika velmi důležitých kritérií. „Crusher’s Schade“ je loď o výtlaku max. 0,875 tun brt., má nosnost zhruba polovinu svého výtlaku, počet členů posádky je 3-5 osob, max. plavební rychlost činí 83 uzlů. Je malá, klame svým vzhledem a je na ní spoleh. Jejím srdcem je benzínový motor o výkonu 56 žraloků, který pohání dva tažné lodní šrouby kombinované s kormidlem. Více o této lahůdce najdete tady.

dsc_1957.jpg

Popřejte nám dobrý vítr do plachet a držte nám pěsti, abychom cestou neztroskotali, aby nás neschvátili kurděje, a aby k nám byl Neptun přívětivý.

Datum odplutí je stanoveno na 27. září l.p. 2006 ve večerních hodinách.

 

* změna 25.9.2006: expedice byla přejmenována na Gdaňsk Explore 2006

Advertisements

20 comments on “Velký plán

  1. Pingback: 2010 in review « Abych nezapomněl…

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s