Silvestr 2006

Byl teplý, malinko zmoklý, hektický a hlavně jsem si zahrál na řidiče. Byl slaven od časných ranních hodin, soudě podle průvodních efektů užití pyrotechnických pomůcek, které byly slyšet velmi často a velmi nahlas. Rodina mamlasů, kteří vyhodili tisíce za rakety velmi krátkého doletu, aby je odpálili o 16 hodin dříve, než to mělo svůj důvod je rok od roku početnější a upřímně se divím, co na tom vidí. S přicházejícím večerem na ulicích přibývaly hloučky teenagerů v rozmanitých stupních alkoholového rozkladu a hladina zvukových efektů stoupala, aby kolem půlnoci (+/- 20 minut) kulminovala a kolem jedné se Ostravěnka zahalila do ticha nezvyklého na silvestrovskou noc. Pravděpodobně pyrotechničtí mamlasové vystříleli svůj arzenál během celého teplého dne a na noc jim toho moc nezbylo.
Silvestr 2006 byl pro mě trošinku srdcovou záležitostí, protože mě (za prvé) překvapili moji pražští přátelé nádherným dárkem k vánocům (děkuji Hypo a Marghu, na vaši svatbu se těším a budu se snažit tam být ), (za druhé) silvestrovskou noc jsem trávil ve společnosti dobrých lidí (na což jsem patřičně hrdý)(díky G4, PN, Ko a všichni kolem sci-fi z Alasakovy čajovny) a (za třetí) zbyla strašná spousta jídla a mám toho plnou ledničku. 🙂
Dokonce jsem si pořídil sáčky na led, co kostičkujou vodu a nepropouští ji, a když to zmrzne je to sranda vypukat to do pití. Nic se nepoužilo. V mražáku toho mám asi deset plných pytlíků a tudíž jsem dost zámožný, co se ledových kostiček týče. Tak jestli mě někdy navšívíte, chtějte pití s ledem. Uděláte mi radost…

Mí čtenáři, přeji vám do Nového roku 2007, aby vám mor, cholera, dluhy a nepříjemnosti políbili prdel ((c) 2006 by HonzaS), a aby ten rok 2007 byl pro vás veselý, pohodový a laskavý.

PS: Napište mi do komentářů, jaký byl váš Silvestr. Abych věděl, jestli vám mám závidět. 🙂

2 comments on “Silvestr 2006

  1. Ještě než cokoliv napíšu všechno nejlepší do nového roku(jak ohrané, ale pravdivé).

    Já jsem byl na silvestra na horách, což pro mě představuje ideální zakončení roku. Byl jsem s výbornou skupinou lidí(ani jeden ničitel zábavy), která byla složená zejména z adrenalinových nadšenců jako jsem já. Takže o draky padáky skoky do strže a tak nebyla nouze. Užil jsem si to maximálně. Přijel jsem fyzicky zmožen avšak psychicky navýši. A Vám mi scifi přátelé děkuji že se mnou dokážete vydržet 😀

    Ještě jednou krásný nový rok plný splněných přání, bez jakýchkoliv složitých až neřešitelných situací.

Zanechat Odpověď

