Scifistické setkání

Uplynulou sobotu proběhlo další z řady setkání našeho Star Trek klubu. Dost formální začátek, že? No jo, byla mise a byla dobrá. Údajně. Kolem desáté jsem už poskakoval v klubovně D-Klubu na DDM a chystal projektor, když kolem 10.45 dorazili DM a VO. Chvíli před tím mi volali Lamovci z Nové Dědiny, že dorazili na nádraží a byli zvědaví jak se dostanou k nám. Jelikož pocházejí z míst, kde lišky dávají dobrou noc a slepice „dobré ráno“, nebyl jsem si zcela jistý jak by dopadlo jejich seznámení s ostravskou MHD. Přece jen takové velké traktory s tolika okny u nich určitě nejezdí a předpokládám, že vlak byla již dostatečná dávka civilizace na jejich zažívání, nabídl jsem se tudíž (po několika marných pokusech vysvětlit jim, co je tramvaj 🙂 ), že pro ně zajedu. Nabída byla přijata a tak CS (Crusherovo Schade) vyrazila do zasněžených Kunčic.
Po návratu do D-Klubu již vevnitř seděl VK s dcerunkou a novým NB a postupně se trousili další a další Startrekuchtiví fanoušci. Kolem poledne dorazil Alasak s EP a po chvíli i Crusher, KP, Arw a Beka a MJ. Sestava byla tímto kompletní a mohli jsme začít.
Nejprve měl Lama představení aktivit klubu (moc hezké Information Times, jen co je pravda… konečně jsem měl možnost je vidět…) a pak přišla na pořad programu alfaverze mé připravované přednášky o diplomacii. Trvalo to asi hodinu a díky připomínkám MJ a Arwa věřím, že do březnové mise postoupím na úroveň ranné betaverze. (připomínky měli samozřejmě všichni, ale o jejich konstruktivitě bych mohl uspořádat další přednášku) (obzvlášť mě vytáčeli Lamovci, kteří si můj pokus spletli s divadelním vystoupením) :-).
Po mé přednášce se ještě Lama pokusil něco spustit, ale protože byl hlad a žízeň, někteří přítomní (včetně mě, EP a KP) věnovali svůj čas přízemnějším zábavám. Potom už se za doprovodu Black Books rozpoutaly hry s kartami, stolní deskové hry a vůbec tak všelijak podobně. Velmi speciální náplň klubového setkání UPKB-Dominionu, že?
Kolem páté zjistili Lamovci, že musí být do šesti doma, a protože institut jízdního řádu není v živočišné výrobě pevně zakotvenou veličinou 🙂 nabídl jsem se jim, že je do jejich Nové Dědiny odvezu. Jelikož rád jezdím (když už mám zase ten řidičák) a jelikož je stále dostupná CS, byla moje nabídka postavena na zcela reálných základech. Takže se jelo…
Všechno dobře dopadlo. Po půl sedmé jsem byl zpět v civilizaci připraven na realizaci hamburgerovo-palačinkového sezení u mě doma. Je to jednoduché. Stačí jen mleté hovězí maso a něco na vykrajování (třeba obrácený šálek z čínského porcelánu) a hamburger je z poloviny hotový. Vtip je v tom, že pokud máte naplnit pomocí hamburgerů více osob, je jeden/dva kusy málo a tak se ještě mezi přítomné rozhodilo pár palačinek. Mezitím se opět hrály karty popř. se duchaplně konverzovalo v kuchyni. Vyházel jsem je všechny kolem jedné, protože EP pomalu usínala vklíněná mezi křeslo a KP a Crusher hrozil, že začne ještě jednu hru. Já ho znám… neví kdy přestat, pokud jde o KP nebo o karty… (myslím STAR TREK karty).

PS: Lana i Lama vědí, že moje narážky na místo jejich trvalého bydliště nejsou míněny vážně, a pokud s tím mají problém ostatní… inu… je to jejich problém… 🙂

One comment on “Scifistické setkání

Zanechat Odpověď

