Moraváček v zemi za duhou, část 3.

6. září 2007
PPS poprvé

Dnešek měl být ve znamení dalšího triumfu v naší honbě za diamantem v podobě tučně placeného zaměstnání zde v Irsku.
Ale všechno se to začalo kazit hned ráno. V devět měl přijet Denis s židlí a přístupem na Internet a s fotokopií smlouvy, ale bohužel, nestalo se tak. Čekal jsem téměř do deseti hodin, nakonec jsem mu zavolal, jestli může přijít v pět a protože nebyl proti, vyrazili jsme s HJ za PPS číslíčkem.
Na Social Welfare nás sice nejprve práskla do očí obrovitá fronta, ale vzápětí jsme si vyjasnili, že to je na něco jiného. Bohužel, nepříjemná ženská za okýnkem mi sdělila, že k přidělení PPS čísla potřebuji ještě jiný doklad o bydlení, než mi vystavil Denis. OK, řekl jsem si, není problém…
Zašli jsme do blízké internetové kavárny a pak na levňoučkou bagetu do Sparu. Za 3,40 vám do ní nastrkají všechno na co si vzpomenete, a když ji pak jíte, padá vám to na košili.
No, a protože byl čas a nádrž z půjčovny stále nebyla prázdná 🙂 zajeli jsme omrknout pověstný most v Killaloe a objet jezero Leigh Daugh (nebo jak se to jmenuje.).
Přesně v pět jsem byl doma. Stejný scénář jako předešlého dne. Přesně v sedm dorazil Denis s potřebnými papíry. To už byl okousaný stůl i moje nehty až k loktům. Jo, jsem nervózní, jistě! Kdo by nebyl! Na PPS závisí celý náš příští program!
Dovezl mi i židli, ale říkal něco o tom, že mi doveze ještě jednu, komfortnější, tak uvidíme… A Internet ne… Plácl se do čela a že mi to přiveze zítra ráno v 8.15… což znamená, že snad zítra kolem deseti už budu moct být na Internetu.
K večeru jsem navštívil HJ a asi hodinu jsme pak vesele prokecali s jednou z jejích tří spolubydlících, polskou studentkou Olou.
Dnes večer je náš dům na Chesnut Close klidný. Nekoná se žádná veselice a tudíž ani nemám strach zajít si dolů pro mléko a tudíž se s vámi pro tentokrát loučím. 🙂
Dobrou noc…

Zanechat Odpověď

