Narozeninové události

Ve středu, 28 května jsem byl na interview. Sestávalo se z testu angličtiny, z testu nevímčeho (byla to kimovka na zapamatování si osmi obrázků a napsání jejich názvů pod stejnýma obrázkama, ale na jiném papíře a v jiném pořadí) a nakonec z poskládání a následném rozebrání automatického vodovodního ventilu. Nakonec jsem pokecal s postarším irským gentlemanem, který mi opět zalhal, že moje angličtina je good, a že mi prý zavolají. Nicméně, poněvadž jsem v té době trávil většinu času na nepravidelných směnách u vaření hamburgerů, nemaje možnost telefonování, smluvili jsme se, že zavolám já, zhruba za dva týdny…
…Což bylo příhodně během mého výletu za haluškami do Galway. Telefonoval jsem mu z pubu, zírajíce přitom na přístav plný rybářských a jiných lodí. A jak to dopadlo? No… prý dobře, čemuž jsem v té době ještě moc nevěřil. Každopádně jsem se nechal z Mekáče uvolnit k 23. červnu, protože James (to byl ten postarší irský gentleman) mi sdělil, že v ten datum mi zavolá a sdělí mi datum mého „induction“.
To mě přirozeně potěšilo, vzhledem k mínění, které chovám vůči vlastní angličtině. Tudíž jsem 22. června opustil McDonald’s (nikoli úplně, zůstal jsem na částečném úvazku) a celý dvacátý třetí jsem čekal na zavolání. Nedočkal jsem se. Po celodenní nervozitě a okusování nehtů, po probdělé noci, mi nakonec James zavolal v úterý ráno…. (Sláááááva!!!) 
Aby mi po necelých dvou hodinách volal znovu a „induction“ odvolal z důvodu, který jsem nepochopil. A že prý se mi ozve možná příští týden.
Seděl jsem na posteli, byl jsem čerstvě bez práce, zralý pro naložení do pixly ve vlastní šťávě a stav mého konta se limitně blížil nule. Bylo úterý a já začal spřádat krizové scénáře. Pro případ, kdyby nezavolal. 
Pravidlo, že průsery chodí po třech, ještě doplnilo plošné zvýšení platu u Meka, které mě minulo o týden a koktající Redíkův motor, kterého znovuoživení stálo mé téměř poslední penízky (výměna rozdělovače a kabelů ke svíčkám + práce), ale co bych pro svého starého přítele neudělal, že?
Takže jsem o den a sto čtyřicet jůro později opět seděl na posteli, počítal drobné a připravoval se na cestu po potenciálních pracovištích se stohem životopisů v ruce. Postupně jsem ten den objel a navštívil několik míst, rozdal jsem několik CV a druhý den, kdy už jsem se chystal volat do Meka, jestli by mi můj částečný úvazek opět splnohodnotili, se mi ozval telefon s Jamesem na druhé straně, a že prý mám přijít ve středu 2. července na ono „induction“. 

Co to je? Podle slovníku to může znamenat spoustu věcí. Např. úvod nebo indukce… osobně se mi nejvíc líbí „zasvěcení“… :-). Ve skutečnosti se jednalo o dvě osmihodinová (placená, podotýkám…) školení. Jedno klasické školení o ochraně zdraví a bezpečnosti při práci, manipulace s břemeny (kde jsme pak všichni účastníci museli předvést jak správně přenášet krabici, abychom si nepoškodili páteř.) a manipulace s materiálem. 
Druhý den následovalo něco, co jsem zpočátku dost těžce chápal. Učili nás, jak se správně učit a co jsou největší překážky v učení. Nebudu se rozepisovat, protože to by vydalo za samostatný článek, ale zažil jsem zopár vskutku kuriozních situací. 
No… a na mé narozeniny jsem v 8.30 greenwichského času stepoval před sekuriťákama u vchodu a čekal na svou první směnu. Kterou jsme následně celou prostáli, protože jsme se opět učili, ale tentokrát už konečně něco takříkajíc k věci. 
A co vlastně budu dělat? Inu, skládat notebooky pro Dell. Od začátku až do konce jeho výrobního procesu, včetně jeho testování. Měl jsem strach, abych neskončil někde u pásu a dvanáct hodin nezasunoval grafárny do slotů, ale byl to neopodstatněný strach… 🙂

3 comments on “Narozeninové události

Zanechat Odpověď

